Bye-bye Stanthrope, bye-bye apples

Minu järjekordne Stanthorpe’i eluetapp on läbi saanud ja juba olengi Brisbane’i pargipingil aega parajaks tegemas. Kohe-kohe paari tunni pärast läheb ka mu lend edasi Melbourne’i. Kuna shoppamishuvi mul hetkel siin ei ole (mitte, et ma shopata ei tahaks, kuid plaanin seda Melbsis teha) ning kesklinn ka läbi käidud, siis otsustasin hoopis blogiga tegeleda. See on jälle veidi unarusse jäänud.

Kokkuvõttes tegin Rizzatode juures 93 tööpäeva ning veetsin Stanthorpe’is ligi 4 kuud. Hea, et tehtud sai, kuid ma ei kujuta ette kas oleksin suutnud järjest kõik need päevad ära teha. Vist mitte! Aga jah, õunu ei vaata ma enam kunagi sama pilguga vist 🙂 Lisan ka mõned töö pildid:

Hüvastijätt oli järjekordselt kurb ja sellel ma rohkem peatuma ei hakka. Loodan aga siiralt, et kohtan osasid tüdrukuid oma teel veel. Ütlesin ka Kristile paar päeva tagasi, et kui võrdlen oma eelmist korda ja nüüd seda korda, siis majas läbisaamine oli seekord ikka oluliselt parem. Meil lihtsalt oli nii lahe seltskond ning nalja jätkus kauemaks! Praegu jäi ka jutt, et taaskohtumine leiab aset Byron Bays, kuhu Riin ja Maarja peale farmi suunduvad. Eelmisel korral jäigi seal ajast veidi puudu ja heameelega puhkaks seal mingi nädalakese. Oeh, manasin omale just mälupildi Byronist silme ette ja see on väga ahvatlev 🙂

Enne äratulemist sai korralikult kokatud-küpsetatud ning laupäeval ka suur pidu maha peetud. Kuigi peo jaoks leiab alati põhjuse, oli seekord peamisteks põhjusteks kaks (või no tegelikult lausa kolm kui perepoega ka arvestada) sünnipäeva ning minu ja Kristi lahkumine. Söögitegemisega sattusime isegi veidi liiga hoogu ning täna hommikul lahkudes oli endiselt veel nii palju süüa järgi jäänud. Mina proovisin seekord kätt tiramisu ja juustu-päiksekuivatatudtomati-muffinitega ning mõlemad õnnestusid. Iiri tüdruk Aoifa aga tegi mingeid oma magustoite – a la tuuletaskud ja küpsisetort – ning mõtlesin, et järgmine kord peaks ehk ka proovida tuuletaskuid teha. Väga nämmad olid!

Ka Melbsi jõudes pean retseptid välja otsima, sest esialgu peatun taas Kaja ja Davidi residentsis 🙂 Lubadus oli, et olen köögitoimkonnas ning tegelen veidi ka aiatööga. Kaja ja David tulid just ka USAst tagasi ning saame reisimuljeid vahetada – mina Austraalia kohta, nemad Las Vegasest ja LAst.

Ahjaa, Kristiga läksid meie teed nüüd veidi lahku, kuid usun, et nädala pärast näeme jälle. Tema suundus eile bussiga Sydneysse väiksele city-break’ile ning järgmisel reedel jõuab ka tema taas Melbourne’i. Kuna aga tal veel vaja 35 farmipäeva teha, siis peale oma Melbourne’i puhkust peab ta uues ‘t farmi poole vaatama hakkama. Aga igatahes on tunne lihtsalt suurepärane, kui teed oma viimast vajalikku päeva. Ja kui hea veel on peale seda ära visata kõik farmis äraruunatud riided 🙂

Lisa kommentaar

